با سلام

لطفا به نکات زیر توجه کنید:


 

  1. لطفا دقت فرمایید زیرا قبول کردن و زدن تیک پزیرفتن ضوابط و واریز وجه ، به منزله قبول کردن تمامی موارد از سوی شما میباشد و علامت زدن این تیک امضاء الکترونیکی محسوب میشود.
  2. لطفا در مورد صحت آدرس خود اععم از استان ، شهر ، خیابان و… دقیقا مطلع شوید ، بسته درخواستی شما دقیقا به همان آدرسی که وارد میکنید ارسال میگردد و مسئولیت ورود اطلاعات اشتباه با مشتری محترم میباشد.
  3. بسته انتخابی شما از زمان سفارش تا نهایتا 72 ساعت کاری بعد از سفارش ، طبق موجودی انبار ارسال میگردد.
  4. بسته های پستی پس از ارسال بین 3 تا 7 روز کاری به دست مشتری میرسند.
  5. بسته های تیپاکس پس از ارسال بین 24 تا 72 ساعت کاری به دست مشتری میرسند.
  6. اگر محصولی بعد از انتخاب شما در انبار موجود نبود بلافاصله یا نهایتا تا 24 ساعت با مشتری تماس گرفته میشود که یا هزینه برگشت داده شود یا محصول با محصولی دیگر جایگزین گردد.
  7. دریافت پیامک از سوی سایت به منزله تایید و دریافت سفارش از سوی فروشگاه میباشد.
  8. در صورت وجود هرگونه مقایرت در سفارش با بسته ارسالی ، مشتری میتواند تا نهایتا 72 ساعت مشکل را به فروشگاه اعلام کند و تا زمان مشخص شدن نتیجه مشتری اجازه هیچ گونه استفاده از محصول را ندارد . در صورت گذشتن مدت مشخص شده یا استفاده مشتری از محصول ، فروشگاه هیچ گونه تعهدی در قبال مرجوعی یا مقایرت ندارد.
  9. اگر بعد از سفارش و کسر وجه از حساب خود ، از سوی سایت پیامک ثبت سفارش را دریافت نکردید حتما تا 24 ساعت شماره سفارش به همراه عکس پیامک کسر وجه را به شماره واتساپ 09379902330 ارسال کنید تا پیگیری های لازم به سرعت انجام شود ، در غیر این صورت عواقب تاخیر در روند ارسال بر عهده مشتری میباشد.
  10. در صورت اتنخاب گزینه پست هزینه 40.000 تومان به فاکتور شما اضافه میگردد و در صورت انتخاب ارسال با تیپاکس کل هزینه ارسال در محل از مشتری دریافت میگردد.
  11. فروشگاه بعد از ارسال بسته و تحویل کد رهگیری بسته به مشتری ، هیچ مسولیتی در قبال دیر رسیدن یا نرسیدن بسته از سوی شرکت ارسالی (پست یا تیپاکس) را ندارد.
  12. لطفا در خرید خود دقت فرمایید ، پس از ثبت سفارش ، صدور فاکتور و ارسال ، کنسلی ، مرجوع و تعویض نداریم.
  13. به علت قوانین مالیاتی و درگاه پرداخت ، پس از واریز وجه از سوی مشتری به هیچ عنوان مبلغ عودت داده نمیشود.
  14. لطفا از تحویل گرفتن بسته پاره ، مخدوش و هر بسته ای که از لحاظ ظاهری ایراد دارد از نامه رسان خودداری فرمایید.
  15. لطفا بسته جلوی مامور پست و یا تحویل دهنده کنترل گردد و در صورت خرابی مرجوع شود.درصورت تحویل گرفتن بسته از مامور پست ، فروشگاه هیچ مسیولیتی درقبال خرابی یا کسری بسته و محتوای آن ندارد

با تشکر

مدیریت فروشگاه دُروود